Журнал практикує політику вільного поширення наукової інформації та негайного відкритого доступу до опублікованого вмісту. Отже, представляючи статтю для публікації, автор тим самим дає згоду на розмноження її повного тексту в мережі Інтернет.
Користувачам дозволяється читати, завантажувати, копіювати, поширювати, друкувати, шукати, або робити посилання на повні тексти статей у журналі, попередньо не запитуючи дозволу у видавця або автора. Це відповідає визначенню відкритого доступу BOAI (Budapest Open Access Initiative).
Редакційна колегія дотримується рекомендацій The Committee on Publication Ethics (COPE) з питань етики наукових публікацій
Редакція збірника приймає до друку наукові статті з педагогіки, що раніше не публікувалися.
Відповідно до вимог МОН України типова наукова стаття у фаховому виданні повинна мати таку структуру:
- постановка науково-практичної проблеми;
- актуальність і новизна дослідження;
- зв’язок теми статті з важливими науково-практичними завданнями;
- аналіз останніх публікацій за темою дослідження;
- викладення основного матеріалу;
- висновки;
- перспективи використання результатів дослідження.
У тексті статті з названих пунктів зазначається лише мета статті.
Аспіранти, здобувачі, автори без наукового ступеня подають рецензію на статтю наукового керівника чи фахівця за темою дослідження.