ХАРЧЕНКО Т. Г.

Т. Г. ХАРЧЕНКО
РОЗВИТОК ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ФРАНЦІЇ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ
Проаналізовано особливості розвитку післядипломної педагогічної освіти у Франції в другій половині ХХ ст. Виявлено основні етапи цього процесу: від появи перших короткострокових і довгострокових стажувань для вчителів-практиків до організації таких форм професійної підготовки, як університетські конференції, національні семінари, літні університети тощо.
Ключові слова: Франція, післядипломна педагогічна освіта, етапи розвитку, вчитель, університет, університетський інститут з професійної підготовки вчителів.

Т. Г. ХАРЧЕНКО
РАЗВИТИЕ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ ВО ФРАНЦИИ ВО ВТОРОЙ ПОЛОВИНЕ ХХ СТОЛЕТИЯ
Проанализированы особенности развития последипломного педагогического образования во Франции во второй половине ХХ века. Выявлены основные этапы этого процеса: от появления первых краткосрочных и долгосрочных стажировок для учителей-практиков до организации таких форм профессиональной подготовки, как  университетские конференции, национальные семинары, летние университеты и др.
Ключевые слова: Франция, последипломное педагогическое образование, этапы развития, учитель, университетский институт по профессиональной подготовке учителей, университет.

ЛІТЕРАТУРА

  1. Mise en œuvre de la formation continue des instituteurs. Circulaire №72-240 du 20 juin 1972. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http : eduscol. Education. Fr/D0031/FXNREF04.htm
  2. Синенко С. І. Розвиток післядипломної педагогічної освіти в країнах Західної Європи (Англія, Франція Німеччина): дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / С. І. Синенко. – К., 2002. – 183 с.
  3. Huit années d’expériences des MAFPEN. Séminaire des Chefs de MAFPEN. – Lyon: CRDP, Janvier 1990. – 84 p.
  4. Formation professionnelle des fonctionnaires de l’Etat. Décret № 85 – 607 du 14 juin 1985. paru au Jo du 19 juin 1985. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:eduscol.еducation.Fr/D0031/FXNREF04.htm
  5. In-Service Training of Teachers in the European Union and the EFTA/EEA Countries. EURIDICE. 1995 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/index_en.php
  6. Loi d’orientation du 10.07.1989. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.siwadam.сom/hmm/ enf3. htm
  7. Référentiel de compétences et capacités caractéristiques d’un professeur des écoles. Annexe à la note de service № 94-271. BO № 45 du 8 décembre 1994. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:eduscol. education. fr/D0031/FXNREF07.htm
  8. Missions du professeur exerçant en collège, en lycée d’enseignement général et technologique ou en lycée professionnel. Circulaire № 97-123 du 23.05.1997. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: eduscol. education. fr/D0031/FXNREF08.htm
  9. Evolution du dispositif de formation continue des enseignants du 1er et du 2nd degrés et des conseillers principaux d’éducation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:eduscol.education.fr/D0031/FXNREF03.htm
  10. Lettre du cadrage relative au nouveau dispositif de formation continue des personnels enseignants du premier et du second degré, des personnels d’éducation et d’orientation. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http: eduscol. education. fr/D0031/FXNREF02.htm

Повний текст

PDF