Міжнародний тренінговий центр «Освітня інноватика» продовжує свою роботу


        7 жовтня 2015 року в рамках роботи міжнародного тренінгового центру «Освітня інноватика» на фізико-математичному відбувся семінар-тренінг для  вчителів математики шкіл Тернопільського  району.
       Завідувач кафедри інформатики Надія Балик у своєму виступі поділилася досвідом роботи міжнародного тренінгового центру, інноваційної підготовки та підвищення  кваліфікації фахівців у галузі  ІКТ, яку проводять викладачі  кафедри інформатики та  методики її  викладання. 
      Про сучасні он-лайн сервіси в роботі вчителя математики  розповіла доцент  кафедри  інформатики та методики її викладання  Ольга Барна і звернула увагу  на такі групи  сервісів як:
             • сервіси он-лайн підготовки до тестів
             • портали електронного навчання математики
             • інтелектуальні калькулятори.
      Учасники семінару мали можливість практично попрацювати із  різними  групами  математичних он-лайн сервісів. Використання  таких інтернет-ресурсів  дасть можливість  вчителям математики  шкіл Тернопільського району фахово та якісно готувати учнів до  успішної здачі ЗНО з математики.

 

Детальніше...

Освіта для дорослих

       30.09.2015 р. доцент кафедри інформатики та методики її викладання Барна О.В. брала участь у роботі Всеукраїнського науково-практичного семінару «Неформальна освіта для дорослих: Хмарні сервіси в освіті як дієвий інструмент для підготовки якісного педагога», який був організований інститутом інформаційних технологій і засобів освіти та Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти».

        Доповідь на тему «Формування навичок soft skills у педагогів засобами хмарних технологій», з якою виступила Ольга Василівна, окреслила методичні підходи та інструменти для формування зазначених навичок на прикладі тренінгів, що проводиться кафедрою та міжнародним тренінговим центром «Освітня інноватика» для освітян.

Детальніше...

STEM - центр

На фізико-математичному факультеті розпочав свою роботу STEM - центр. Студенти 5-го курсу готуються до проведення занять з його слухачами в ролі тренерів. У навчальний план спеціальності "Інформатика" включений спецкурс "Основи робототехніки". В рамках підготовки студенти працюють з програмою Lego digital designer, складають та програмують роботи з допомогою конструктора Mindstorm education.

Якщо у Вас є непотрібні елементи LEGO, принесіть їх в ауд. 406. Ми у команді з Вами знайдемо їм застосування.

Остання створена модель робот-прибиральник сміття.

Відкриття STEM-центру на фізико-математичному факультеті

ЗАПРОШУЄМО

учнів 9-11 класів, які цікавляться наукою, ІТ-технологіями, робототехнікою, програмною інженерією,

комп’ютерними іграми

11 жовтня 2015 року в STEM-центр

«Цифрові ерудити»

Збір учасників та знайомство зі STEM-центром ― 1000-1100

Початок роботи ― 1100

Працюватимуть майданчики:

  • «Логічні каруселі»;
  • цифровий атракціон «Гра за 20 хвилин»;
  • науковий пікнік.

Ви отримаєте:

  •   ключ успіху  до цифрового майбутнього ;
  •   свою першу комп’ютерну гру;
  •   коло однодумців;
  •   візитаційну карту для подальшої роботи у STEM-центрі.

Обов’язкова попередня он-лайн реєстрація за адресою

http://goo.gl/forms/77b4pQ1IE6

Адреса

ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет, вул.Винниченка, 10.

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – кафедра інформатики.

 

 

Інноваційні шляхи розвитку STEM-освіти у педагогічному університеті

      Викладачі кафедри інформатики (Н. Балик, С. Мартинюк, О. Барна, Г. Шмигер, Я. Василенко) взяли участь у серії міжнародних Інтернет-конференцій та семінарів з проблематики розвитку STEM-освіти у вищій та середній школі. 
     Під час роботи відбувалися наукові дискусії, обговорення, «мозкові штурми», опитування, анкетування. Науковці кожної країни розповіли про свої надбання в галузі модернізації вищої освіти.
     Завідувач кафедри інформатики Надія Балик поділилася досвідом організації підготовки фахівців у галузі STEM на фізико-математичному факультеті. Зокрема, було зроблено акцент на таких інноваціях:
        - студентських STEM-проектах;
        - неформальному навчанні вчителів, студентів, учнів;
        - створенні бази кращих практик у галузі STEM.
     Спільно з науковцями з Польщі, Словаччини, Грузії та України визначено тренди впровадження сучасної STEM-освіти та напрями подальшої співпраці у цій галузі.