Міжнародний тренінговий центр «Освітня інноватика» продовжує свою роботу
- 09 жовтня 2015
7 жовтня 2015 року в рамках роботи міжнародного тренінгового центру «Освітня інноватика» на фізико-математичному відбувся семінар-тренінг для вчителів математики шкіл Тернопільського району.
Завідувач кафедри інформатики Надія Балик у своєму виступі поділилася досвідом роботи міжнародного тренінгового центру, інноваційної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців у галузі ІКТ, яку проводять викладачі кафедри інформатики та методики її викладання.
Про сучасні он-лайн сервіси в роботі вчителя математики розповіла доцент кафедри інформатики та методики її викладання Ольга Барна і звернула увагу на такі групи сервісів як:
• сервіси он-лайн підготовки до тестів
• портали електронного навчання математики
• інтелектуальні калькулятори.
Учасники семінару мали можливість практично попрацювати із різними групами математичних он-лайн сервісів. Використання таких інтернет-ресурсів дасть можливість вчителям математики шкіл Тернопільського району фахово та якісно готувати учнів до успішної здачі ЗНО з математики.
Освіта для дорослих
- 02 жовтня 2015
30.09.2015 р. доцент кафедри інформатики та методики її викладання Барна О.В. брала участь у роботі Всеукраїнського науково-практичного семінару «Неформальна освіта для дорослих: Хмарні сервіси в освіті як дієвий інструмент для підготовки якісного педагога», який був організований інститутом інформаційних технологій і засобів освіти та Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти».
Доповідь на тему «Формування навичок soft skills у педагогів засобами хмарних технологій», з якою виступила Ольга Василівна, окреслила методичні підходи та інструменти для формування зазначених навичок на прикладі тренінгів, що проводиться кафедрою та міжнародним тренінговим центром «Освітня інноватика» для освітян.
STEM - центр
- 01 жовтня 2015
На фізико-математичному факультеті розпочав свою роботу STEM - центр. Студенти 5-го курсу готуються до проведення занять з його слухачами в ролі тренерів. У навчальний план спеціальності "Інформатика" включений спецкурс "Основи робототехніки". В рамках підготовки студенти працюють з програмою Lego digital designer, складають та програмують роботи з допомогою конструктора Mindstorm education.
Якщо у Вас є непотрібні елементи LEGO, принесіть їх в ауд. 406. Ми у команді з Вами знайдемо їм застосування.
Остання створена модель робот-прибиральник сміття.
Відкриття STEM-центру на фізико-математичному факультеті
- 28 вересня 2015
ЗАПРОШУЄМО
учнів 9-11 класів, які цікавляться наукою, ІТ-технологіями, робототехнікою, програмною інженерією,
комп’ютерними іграми
11 жовтня 2015 року в STEM-центр
«Цифрові ерудити»
Збір учасників та знайомство зі STEM-центром ― 1000-1100
Початок роботи ― 1100
Працюватимуть майданчики:
- «Логічні каруселі»;
- цифровий атракціон «Гра за 20 хвилин»;
- науковий пікнік.
Ви отримаєте:
- ключ успіху до цифрового майбутнього ;
- свою першу комп’ютерну гру;
- коло однодумців;
- візитаційну карту для подальшої роботи у STEM-центрі.
Обов’язкова попередня он-лайн реєстрація за адресою
http://goo.gl/forms/77b4pQ1IE6
Адреса
ТНПУ ім.В.Гнатюка, фізико-математичний факультет, вул.Винниченка, 10.
email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – кафедра інформатики.
Інноваційні шляхи розвитку STEM-освіти у педагогічному університеті
- 14 вересня 2015
Викладачі кафедри інформатики (Н. Балик, С. Мартинюк, О. Барна, Г. Шмигер, Я. Василенко) взяли участь у серії міжнародних Інтернет-конференцій та семінарів з проблематики розвитку STEM-освіти у вищій та середній школі.
Під час роботи відбувалися наукові дискусії, обговорення, «мозкові штурми», опитування, анкетування. Науковці кожної країни розповіли про свої надбання в галузі модернізації вищої освіти.
Завідувач кафедри інформатики Надія Балик поділилася досвідом організації підготовки фахівців у галузі STEM на фізико-математичному факультеті. Зокрема, було зроблено акцент на таких інноваціях:
- студентських STEM-проектах;
- неформальному навчанні вчителів, студентів, учнів;
- створенні бази кращих практик у галузі STEM.
Спільно з науковцями з Польщі, Словаччини, Грузії та України визначено тренди впровадження сучасної STEM-освіти та напрями подальшої співпраці у цій галузі.