Перші пригодницькі ігри презентували студенти в лабораторії Inf.Game studio

30 листопада відбулася zoom-конференція із захисту ігрових проєктів студентів спеціальності 122. Комп’ютерні науки (Інженерія ігрових проєктів) у рамках вивчення курсу «Комп’ютерна графіка» (автор курсу – доцент О. Й. Карабін).

Студенти-першокурсники представили три ігрові проєкти: «GRAND DUTY» (Гончарук М. О., Базиволяк М. І., Грицай І. А.); «SUNLAND» (Мельничук В. Р., Мельник П. П., Джуга Д. Є.); «HOPE WON’T FADE» (Серпевський В. Г., Шоваг І. М., Ясінський А. М.), у яких вони запропонували стратегію гри, дизайн, музичний супровід. До речі – музичний супровід теж був власного виробництва і створювався спеціально під проєкт.

У презентації студентської game-студії активну участь брав доктор філософських наук, професор, член-кореспондент НАПН України Богдан Богданович Буяк. Він поділився враженнями та запропонував цікаві ідеї для нових студентських проєктів. У творчій, невимушеній атмосфері відбулося спілкування студентів із ректором, деканом фізико-математичного факультету, викладачами кафедри інформатики та методики її навчання. Ефект синергії та підтримка ректора – дорогого вартують!

Сподіваємось, що відкриття нової освітньо-професійної програми «Інженерія ігрових проєктів» не лише посилить академічну спільноту ТНПУ імені Володимира Гнатюка, але й стане активом української громади в галузі креативних ІТ-технологій.

 

Демонстрація проєкту «HOPE WON’T FADE» 

 

Проєкт «SUNLAND» 

Демонстрація проєкту «GRAND DUTY»  

У добрий час та на звершення нових здобутків! Ми найкращі, а Ви з нами?

Навчаючись досліджуємо, в рамках комп’ютерної практики

27 листопада 2020 року відбувся освітній захист проєтів студентів факультету педагогіки та психології ПО-11, ДО-11, ПОск-11 на тему «Цифрові технології в освітньому процесі в рамках». Метою заходу було залучення студентів спеціальності 013 Початкова освіта, 012 Дошкільна освіта до використання цифрових технологій в професійній діяльності, наукових дослідженнях. Захист проєктів відбувся під керівництвом канд. пед. наук, доц. кафедри інформатики та методики її навчання Карабін Оксани Йосифівни.

Учасники освітнього захисту проєктів обговорили використання цифрових технологій для роботи з інформацією, створення контенту, розв’язування освітніх завдань. Студенти феєрично захистили проекти та узгодили, що стрімкий розвиток цифрових технологій і вимоги інформаційного суспільства потребують нині постійного удосконалення цифрових компетентностей. Зміна нормативно-правової бази щодо стандартів цифрових компетентностей, прийнятих у європейській рамці цифрових компетентностей, сприяють вибудовуванню побудови індивідуальних маршрутів удосконалення цифрових компетентностей для навчання та самореалізації впродовж життя.


 

Курс у Мережній академії Cisco для першокурсників фізмату в рамках комп'ютерної практики

  Під час проходження комп’ютерної практики першокурсники фізмату мали змогу опанувати курс IT Essentials: PC Hardware and Software в Мережній академії Cisco®. Навчання було організоване на платформах Cisco NetAcad та Google Meet. Динамічні обговорення, влучні коментарі, цікаві приклади – все це сприяло ефективній та результативній співпраці.

Студенти змогли підтвердити свої знання та навички за низкою розділів, серед яких:

▪  Визначення інформаційних технологій (ІТ) і опис компонентів персонального комп'ютера.

▪  Виконання покрокового монтажу настільного комп'ютера.

▪  Встановлення і налаштування операційної системи.

▪  Налаштування комп'ютерів для підключення до існуючої мережі.

▪  Опис функцій, характеристик та операційних систем мобільних пристроїв.

▪  Реалізація основних принципів безпеки апаратного та програмного забезпечення.

Після завершення навчання біля п’ятдесяти студентів успішно склали іспит та отримати сертифікат Cisco Networking Academy

Організація роботи на платформі Google Meet

Рекомендації щодо роботи на платформі Cisco NetAcad

Обговорення отриманих знань

Захист практики на платформі Zoom

Керівники практики: доц. Василь Петрович Олексюк, доц. Інна Миколаївна Грод, доц. Світлана Олексіївна Лещук

 

Розробник ігор – ідеальна професія?

Галузь розробки комп’ютерних ігор розвивається дуже швидко. І якщо раніше розробники у своїй більшості були чимось незрозумілим для основної маси людей, то зараз ця професія перетворилась у одну із найбільш бажаних.

Фізико-математичний факультет крокує в ногу з часом і у нас вже навчаються майбутні фахівці з інженерії ігрових проектів. Представляємо їх перші роботи, які були створені на парах при дослідженні комп’ютерних ігор (викладач – доцент кафедри інформатики та методики її навчання Грод Інна Миколаївна): Alazaria Серпевського Владислава; Magna Historia Мельника Петра; Robocup Ясінського Андрія; Vaccine Гончарука Максима; Your ninja dream Мельничука Віталія; Hakers wanted(Hanted) Грицай Івана; Renascence Джуга Дениса.

Та чи справді все так ідеально, як малюють собі любителі побавитись в ігри, та чи можна її вважати справжньою роботою мрії?

Розробка ігор пропонує чудові перспективи. Це одна із найстрімкіших галузей, де бракує кваліфікованих працівників, тому навчившись один раз, Ви фактично гарантуєте собі успішну кар’єру.

Правда в тому, що з часом змінились не тільки розробники, але і повністю змінилась якісь ігор і сьогодні на зміну скрипучій музиці та поганому зображенню прийшли повноцінні картини зі спецефектами за закрученими сюжетами.

Для того, щоб створити історію та доступно її подати, гейм-фахівець повинен розбиратися у багатьох галузях, які на перший погляд не стосуються ігор: психології, математиці, англійській мові, вміння працювати із документацією. І, звичайно, зовсім очевидні: багата фантазія, вміння працювати із відповідними програмами, створення ескізів та тестування.

Тому назвати ідеальною таку професію можливо. Але тільки для тих, хто хоче і вміє створювати нову ігрову реальність, а не лише бути присутнім у ній у ролі гравця.

Бажаєте поповнити лави успішних гейм-фахівців? Долучайтесь до нас та отримайте необхідні знання. Ви здобудете основні навики, що необхідні розробникові ігор, та зможете розпочати успішну кар’єру!

Alazaria Серпевського Владислава

Hakers wanted(Hanted) Грицай Івана

Magna Historia Мельника Петра

Renascence Джуга Дениса

Robocup Ясінського Андрія

Vaccine Гончарука Максима

Профорієнтаційна робота кафедри інформатики та методики її навчання під час карантину

За ініціативи канд. пед. наук, доцента Карабін Оксани Йосифівни 26 жовтня 2020 року відбувся круглий стіл на тему: «Цікавий світ цифрових професій» із учнями Бучацького ліцею Тернопільської області.

Карабін О.Й. презентувала Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка університет, розповіла про переваги навчання на фізико-математичному факультеті, особливості освітнього процесу, перспективи працевлаштування,  правила прийому на навчання для здобуття вищої освіти, перелік документів, а також, ознайомила учнів з переліком спеціальностей на фізико-математичному факультеті. У ході зустрічі було звернуто увагу на прохідний бал по ЗНО, наслідки та приховані небезпеки вибору пріоритету.

Майбутні абітурієнти цікавилися студентським життям та дозвіллям, умовами проживання в гуртожитку, можливостями академічної мобільності студентів та міжнародних програм обміну в університеті.