Студентки-інформатики ТНПУ виграли грант на участь у міжнародному саміті

Студентки групи ІМ-43 фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Бабій Наталя та Смірнова Вікторія виграли повний грант на участь у міжнародній конференції «Perspektywy Women In Tech Summit 2019», що проходила 13-14 листопада у Warszawskie Centrum Expo XXІ (м. Варшава, Польща).

Під час проведення саміту студентки мали можливість відвідати виставки та поспілкуватися з представниками провідних світових IT-компаній: Flex, Google, Intel, TomTom, Amazon, Facebook, Cisco тощо.

Наталя та Вікторія також взяли участь у цікавих воркшопах:

  • Cisco “Living on the Edge”;
  • Google “Pass the Turing Test”;
  • Amazon “People and Technology - our way of thinking big”;
  • 3М "You may become a manager srarting as a manual tester";
  • Intel "Hacking AI";
  • Microsoft "#Already. Learn, shape and get inspired".

На цих воркшопах студентки вдосконалили свої знання з галузі ІТ, обмінялися цікавими ідеями, інтенсивно попрацювали у групах.

Дівчат вразив захід Big Smart Celebration, на якому вони побачили «чудо» техніки та мали можливість спробувати його в дії - оригінальну німецьку машину шифрування (кодування) повідомлень з 1930-х років.

І звичайно, на саміті не обійшлося без приємних подарунків: від екосумок та шоперів до блокнотів і наліпок, фотографій від Amazon у різноманітних аксесуарах.

Студентки висловили вдячність організаторам саміту, координаторам української делегації, а також завідувачці кафедри інформатики та методики її навчання Надії Романівні Балик та викладачам цієї ж кафедри за можливість участі в євроінтеграційних процесах та налагодження контактів у сфері ІТ.

 

 

Освітній тренінг із розробки інтегрованих проектів з використанням технологій доповненої реальності

   З метою урізноманітнення освітнього процесу інноваційними формами роботи для ефективного засвоєння навчального матеріалу, канд. пед. наук, доц. Карабін О. Й. провела тренінг для майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти з розробки інтегрованих проєктів із використанням технологій доповненої реальності.

 Потужним інструментом підвищення інформаційно-цифрової компетентності студентів факультету початкової освіти, в контексті реалізації концепції Нової української школи, виступають технології доповненої реальності спрямовані на практико-орієнтований професійний розвиток для успішної самореалізації в освітній діяльності.

  Впровадження технологій доповненої реальності в освітній процес майбутніх фахівців забезпечує підвищення мотивації до систематичного оволодіння практичними вміннями і навичками, посилює увагу, підвищує науково-пізнавальний досвід, сприяє комплексності розвитку інформаційної й медіа-грамотності, продукує можливість використання візуалізованого контенту для науково-дослідницької роботи.

  Важливими складовими тренінгу стала зацікавленість майбутніх фахівців до використання інтерактивного контенту, яка передбачала створення тривимірних інтерактивних моделей із переходом від двовимірного зображення до тривимірного віртуального об’єкта з ефектом інтерактивності, можливості поєднання фізичного та цифрового візуалізованого контенту для відтворення наочної віртуальної 3D проєкції в реальному часі.

 

Підвищення якості процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти спеціальності «Інформатика»

Під час вивчення дисципліни «Методика навчання інформатики» (викладачі О. В. Барна, Г. Р. Генсерук, Г. М. Скасків, Н. Б. Маланюк) студенти фізико-математичного факультету мають можливість проводити практичні заняття у STEM-центрі разом з учнями шкіл міста Тернополя.

5 листопада 2019 року уроки з інформатики для учнів 5В класу (учитель інформатики О. Б. Горпинюк) та 5Г класу (учитель інформатики .Н. Я. Мирон) Тернопільського загального закладу середньої освіти №16 імені .В. Левицького проводили студенти груп І-43 та Іс-24 під керівництвом викладача Н.Б. Маланюк.

Внутрішні стейкхолдери, студенти спеціальності «Інформатика», приймають участь у покращенні якості освіти через їх співпрацю із завідувачем кафедри інформатики та методики її навчання, керівником проектної групи з розробки освітніх програм, викладачами кафедри, із структурними підрозділами, що забезпечують супровід та якість освітнього процесу в університеті.

 

Викладачі та студенти фізико-математичного факультету проводять профорієнтацію у STEM-центрі

Цікаві профорієнтаційні екскурсії організовують викладачі кафедри інформатики та методики її навчання разом із студентами спеціальності «Інформатика». 5 листопада 2019 року у STEM-центр завітали учні 9-В класу Тернопільського закладу загальної середньої освіти № 24 (учитель інформатики – О.В. Щур). У програмі STEM-екскурсії, яку організували завідувач кафедри Н.Р. Балик, викладач Н.Б. Маланюк, студенти груп І-43 та Іс-24: знайомство з експонатами музею обчислювальної техніки фізико-математичного факультету, програмування робота, знайомство з 3D-технологіями, робототехнікою, технологією віртуальної та доповненої реальності.

Студенти під час екскурсії освоюють роль учителя-наставника, ментора і фасилітатора, який організовує пізнавальне середовище, у якому відбувається навчання і розвиток учнів. Це дуже цікаві і складні ролі, які випускники-бакалаври втілюють в університеті на практиці.

Учні та учителі, які працювали у STEM-центрі, проявили цікавість та інтерес до STEM-проектів, бажання розвиватися в професійному та особистісному сенсі.

 

Залучення стейкхолдерів до вдосконалення освітньо-професійної програми «Інформатика»

     У стінах фізико-математичного факультету відбулась зустріч стейкхолдерів: фахівців ІТ-компанії Wise Engineering, студентів спеціальності «Інформатика», викладачів та усіх бажаючих. За круглим столом обговорено можливості модернізації освітнього процесу в університеті, співпрацю у галузі інформаційних технологій, розвиток кар’єри студентів в IT-бізнесі.