Студентки-інформатики ТНПУ виграли грант на участь у міжнародному саміті
- 18 листопада 2019
- Автор: Оксана Басіста
Студентки групи ІМ-43 фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка Бабій Наталя та Смірнова Вікторія виграли повний грант на участь у міжнародній конференції «Perspektywy Women In Tech Summit 2019», що проходила 13-14 листопада у Warszawskie Centrum Expo XXІ (м. Варшава, Польща).
Під час проведення саміту студентки мали можливість відвідати виставки та поспілкуватися з представниками провідних світових IT-компаній: Flex, Google, Intel, TomTom, Amazon, Facebook, Cisco тощо.
Наталя та Вікторія також взяли участь у цікавих воркшопах:
- Cisco “Living on the Edge”;
- Google “Pass the Turing Test”;
- Amazon “People and Technology - our way of thinking big”;
- 3М "You may become a manager srarting as a manual tester";
- Intel "Hacking AI";
- Microsoft "#Already. Learn, shape and get inspired".
На цих воркшопах студентки вдосконалили свої знання з галузі ІТ, обмінялися цікавими ідеями, інтенсивно попрацювали у групах.
Дівчат вразив захід Big Smart Celebration, на якому вони побачили «чудо» техніки та мали можливість спробувати його в дії - оригінальну німецьку машину шифрування (кодування) повідомлень з 1930-х років.
І звичайно, на саміті не обійшлося без приємних подарунків: від екосумок та шоперів до блокнотів і наліпок, фотографій від Amazon у різноманітних аксесуарах.
Студентки висловили вдячність організаторам саміту, координаторам української делегації, а також завідувачці кафедри інформатики та методики її навчання Надії Романівні Балик та викладачам цієї ж кафедри за можливість участі в євроінтеграційних процесах та налагодження контактів у сфері ІТ.
Освітній тренінг із розробки інтегрованих проектів з використанням технологій доповненої реальності
- 14 листопада 2019
- Автор: Оксана Басіста
З метою урізноманітнення освітнього процесу інноваційними формами роботи для ефективного засвоєння навчального матеріалу, канд. пед. наук, доц. Карабін О. Й. провела тренінг для майбутніх фахівців початкової та дошкільної освіти з розробки інтегрованих проєктів із використанням технологій доповненої реальності.
Потужним інструментом підвищення інформаційно-цифрової компетентності студентів факультету початкової освіти, в контексті реалізації концепції Нової української школи, виступають технології доповненої реальності спрямовані на практико-орієнтований професійний розвиток для успішної самореалізації в освітній діяльності.
Впровадження технологій доповненої реальності в освітній процес майбутніх фахівців забезпечує підвищення мотивації до систематичного оволодіння практичними вміннями і навичками, посилює увагу, підвищує науково-пізнавальний досвід, сприяє комплексності розвитку інформаційної й медіа-грамотності, продукує можливість використання візуалізованого контенту для науково-дослідницької роботи.
Важливими складовими тренінгу стала зацікавленість майбутніх фахівців до використання інтерактивного контенту, яка передбачала створення тривимірних інтерактивних моделей із переходом від двовимірного зображення до тривимірного віртуального об’єкта з ефектом інтерактивності, можливості поєднання фізичного та цифрового візуалізованого контенту для відтворення наочної віртуальної 3D проєкції в реальному часі.
Підвищення якості процесу набуття практичного досвіду здобувачами вищої освіти спеціальності «Інформатика»
- 06 листопада 2019
- Автор: Оксана Басіста
Під час вивчення дисципліни «Методика навчання інформатики» (викладачі О. В. Барна, Г. Р. Генсерук, Г. М. Скасків, Н. Б. Маланюк) студенти фізико-математичного факультету мають можливість проводити практичні заняття у STEM-центрі разом з учнями шкіл міста Тернополя.
5 листопада 2019 року уроки з інформатики для учнів 5В класу (учитель інформатики О. Б. Горпинюк) та 5Г класу (учитель інформатики .Н. Я. Мирон) Тернопільського загального закладу середньої освіти №16 імені .В. Левицького проводили студенти груп І-43 та Іс-24 під керівництвом викладача Н.Б. Маланюк.
Внутрішні стейкхолдери, студенти спеціальності «Інформатика», приймають участь у покращенні якості освіти через їх співпрацю із завідувачем кафедри інформатики та методики її навчання, керівником проектної групи з розробки освітніх програм, викладачами кафедри, із структурними підрозділами, що забезпечують супровід та якість освітнього процесу в університеті.
Викладачі та студенти фізико-математичного факультету проводять профорієнтацію у STEM-центрі
- 05 листопада 2019
- Автор: Оксана Басіста
Цікаві профорієнтаційні екскурсії організовують викладачі кафедри інформатики та методики її навчання разом із студентами спеціальності «Інформатика». 5 листопада 2019 року у STEM-центр завітали учні 9-В класу Тернопільського закладу загальної середньої освіти № 24 (учитель інформатики – О.В. Щур). У програмі STEM-екскурсії, яку організували завідувач кафедри Н.Р. Балик, викладач Н.Б. Маланюк, студенти груп І-43 та Іс-24: знайомство з експонатами музею обчислювальної техніки фізико-математичного факультету, програмування робота, знайомство з 3D-технологіями, робототехнікою, технологією віртуальної та доповненої реальності.
Студенти під час екскурсії освоюють роль учителя-наставника, ментора і фасилітатора, який організовує пізнавальне середовище, у якому відбувається навчання і розвиток учнів. Це дуже цікаві і складні ролі, які випускники-бакалаври втілюють в університеті на практиці.
Учні та учителі, які працювали у STEM-центрі, проявили цікавість та інтерес до STEM-проектів, бажання розвиватися в професійному та особистісному сенсі.
Залучення стейкхолдерів до вдосконалення освітньо-професійної програми «Інформатика»
- 30 жовтня 2019
- Автор: Оксана Басіста
У стінах фізико-математичного факультету відбулась зустріч стейкхолдерів: фахівців ІТ-компанії Wise Engineering, студентів спеціальності «Інформатика», викладачів та усіх бажаючих. За круглим столом обговорено можливості модернізації освітнього процесу в університеті, співпрацю у галузі інформаційних технологій, розвиток кар’єри студентів в IT-бізнесі.