• Розклад занять
  • Головна
  • Електронні курси
  • Фізмат-вікіпедія
  • Фізмат-медія
  • ФМ-пошта
  • ФМ-репозитарій

Головне меню

  • Новини
  • Головна
  • Про фізмат
  • Кафедри
  • Інноваційні проекти
  • Абітурієнту
  • Студенту

Форма входу

  • Забули свій пароль?
  • Забули свій логін?

Пошук

  • Ви тут:  
  • Головна

Робота учасників над проєктом DeDiMaMo

07 липня 2021
Останнє оновлення: Субота, 01 жовтня 2022, 15:51

Навіть у час відпустки викладачі кафедри інформатики та методики її навчання – учасники проєкту DEVELOPMENT OF STUDENTS’ MATHEMATICAL COMPETENCIES THROUGH DIGITAL MATHEMATICAL MODELING (DeDiMaMo), EURASIA PROGRAMME 2019, CPEA-ST-2019/10067 доц. Балик Н.Р., Барна О.В., Василенко Я.П., Грод І.М., Мартинюк С.В., Олексюк В.П. продовжуть працювати. Чергова зустріч університетів-партнерів проєкту University of Agder та Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась відповідно до угоди та планів, затверджених попередньої зустрічі та стосувалась питань адаптації курсу «Цифрове математичне моделювання» до освітніх програм зарубіжних університетів. Учасники виробили спільні стратегії, окреслили завдання та обговорили найближчі плани.

Важливо, що курс, який розроблений в рамках проєкту, буде перекладено на англійську мову, що дозволить не тільки формувати іншомовну компетентність українських студентів, а й залучати іноземців до навчання як за цим курсом, так  і в університеті загалом.

Учасники робочої зустрічі

Обговорення завдань

Керівник проєкту від ТНПУ доц.. Балик Н.Р.

 

 

Робота у проєкті DeDiMaMo триває

04 липня 2021
Останнє оновлення: Вівторок, 06 липня 2021, 03:44

Викладачі кафедри інформатики та методики її навчання доц. Балик Н.Р., Барна О.В., Василенко Я.П., Грод І.М., Мартинюк С.В., Олексюк В.П. днями взяли участь в очно-дистанційній робочій зустрічі учасників проєкту DEVELOPMENT OF STUDENTS’ MATHEMATICAL COMPETENCIES THROUGH DIGITAL MATHEMATICAL MODELING (DeDiMaMo), EURASIA PROGRAMME 2019, CPEA-ST-2019/10067.

Разом із колегами-партнерами Yuriy Rogovchenko (University of Agder) та науковцями із Київського університету імені Бориса Грінченка за керівництва  project coordinator for the Ukrainian partners Наталія Морзе (КУБГ) учасники зустрічі обговорили питання стану виконання етапів проєкту. Особливу увагу було приділено результатам першої апробації курсу «Цифрове математичне моделювання», який розроблений в рамках проєкту та реалізований у програмі підготовки бакалаврів на фізико-математичному факультеті Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Університети-партнери погодили звіт про виконання проєкту у першому півріччя 2021 року та окреслили перспективні цілі.

 

Відкриття робочої зустрічі учасників проєкту

Учасники проєкту

Керівник проєкту від ТНПУ Балик Н.Р. представляє результати апробації курсу «Цифрове математичне моделювання» в університеті

Доц. Барна О.В.

Game Study ТНПУ SMART – «Майбутнє роботи 2030»

24 червня 2021
Останнє оновлення: Четвер, 24 червня 2021, 17:15

У тих, хто працює в ігровій галузі, є майбутнє!

Це змогла відобразити у своїй роботі команда ТНПУ для участі у конкурсі постерів «Майбутнє роботи 2030». Постер відображає концепцію роботи нашого закладу у напрямку Game Study. В унікальній програмі підготовки фахівців за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки», освітня програма «Інженерія ігрових проектів» (галузь знань: 12 «Інформаційні технології»), розробленою кафедрою інформатики та методики її навчання, закладено сучасні підходи та новаторські рішення, які відповідають державним стандартам та вимогам сучасності.

Метою розробки є демонстрація розвитку професій 2030, компетентнісну основу яких забезпечує вже сьогодні Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.

Виставка про майбутнє роботи відбудеться 22 липня – 1 серпня у Києві

 

Команда учасників

Побудови Minecraft для відображення блоків – галузей майбутнього

Авторські розробки команди

Сертифікат ТНПУ

 

Науковці ТНПУ – спікери міжнародного вебінару

10 червня 2021
Останнє оновлення: Понеділок, 14 червня 2021, 09:07

Науковці фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка – учасники міжнародного проєкту Development of students’ mathematical competencies through Digital Mathematical Modeling (DeDiMaMo) взяли участь у роботі PLATINUM Webinar “Creating Communities Of Inquiry: Focus On Students With Special Needs And On Mathematical Modelling”.

Спікери Barbara Jaworski (Loughborough University), Simon Goodchild (MatRIC/University of Agder) Reinhard Hochmuth, Sarah Khellaf, Jana Peters (Leibniz University Hannover), Lukáš Másilko (Masaryk University), Stephanie Thomas (Loughborough University),  Morten Blomhøj (Aarhus University), Gabriele Kaiser (University of Hamburg),  Paul Hernandez Martinez (Swinburne University) Iryna Mashkina (Borys Grinchenko Kyiv University),  Farzad Radmehr (Western Norway University of Applied Sciences), Helge Fredriksen (UiT – The Arctic University of Norway) поділились досвідом впровадження технології IBL (inquiry based learning) – навчання на основі запитів при викладанні математики  в університетах, які вони представляють.

 Особливості технології IBL  та використання цифрових інструментів у навчанні математичному моделюванню  для студентів спеціальності «Середня освіта (Інформатика)» в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка представили доцентка Ольга Барна  та доцент Сергій Мартинюк. Важливо, що розглянутий кейс із цифровізації сучасної математичної освіти в нашому університеті високо оцінений міжнародною науковою спільнотою.  В підготовці матеріалів семінару та обговоренні доповідей взяли участь доценти Надія Балик, Інна Грод, Василь Олексюк, Ярослав Василенко, Галина Шмигер.

Початок вебiнар

Вiдкриття вебiнару професором унiверситету Агдера (Норвегiя) Yuriy Rogovchenko

Представлення учасникiв з Украiни

Доповiдь доц.О.В.Барни та доц.С.В.Мартинюка

Пiдведення пiдсумкiв роботи вебiнару 

Ольга Барна, Сергій Мартинюк

  1. Традиційна конференція «Наука молода» на фізматі
  2. Співпраця зі стейкхолдерами із нагоди ювілею патрона Володимира Гнатюка
  3. Співпраця зі стейкхолдерами за освітньо-професійною програмою 014.09 «Середня освіта. Інформатика»
  4. Профорієнтаційна робота на Тернопіллі
  5. Вітаємо молоду наукову зміну!

Сторінка 18 із 120

ПочатокПопередня13141516171819202122НаступнаКінець

Ми у соцмережах

Facebook

Instagram

Telegram

🏫 高校生活の意義

芸能界で頭角を現す前から、横浜流星は学校生活を大切にしていました。横浜流星高校 に通っていた頃は、授業や課題をこなしつつ撮影や稽古に挑み、仲間との交流も楽しんでいました。この高校時代の経験は、時間管理能力や責任感を育み、後の俳優業に大きな影響を与えました。青春の一ページとしての思い出だけでなく、彼の成長に不可欠な学びの場であったことが強調されます。

💳 簡単で便利な電子決済サービス

オンラインカジノで遊ぶ際、入出金のスピードや手数料は非常に重要です。従来の銀行振込に比べて、電子決済サービスを利用すると即時反映されるケースが多く、ストレスなく取引できます。その中でも多くのプレイヤーに選ばれているのがkyash カジノです。スマホから簡単に操作でき、セキュリティも高いことから、初心者から上級者まで幅広く支持されています。

Наші партнери

Google

Intel

microsoft

  • Розклад занять
  • Головна
  • Електронні курси
  • Фізмат-вікіпедія
  • Фізмат-медія
  • ФМ-пошта
  • ФМ-репозитарій


Наші партнери



© 2025
Розробка org100h | підтримка група ПМ-44